24 september 2010

Jag har tränat!!!

Fy fan. Vem var det som sa att det var skönt att träna? Vem sa att det var bra för kroppen? Hah. Låt mig säga en sak... den personen ljuger. Idag tvingade jag iväg mig själv till det äckliga gymet för att ta tag i min hälsa. Ja, någerlunda ta tag i i alla fall... Jaja. Jag är helt död nu. För det första trodde jag att min hjärna skulle explodera för det bara sa dunk dunk där inne i huvudet. Min puls var så hög så jag trodde att jag skulle få en hjärtinfarkt vid 21 års ålder. Jag har alltså en vilopuls på 120 normalt sett och bara det är oroväckande, den ska väl ligga runt 60-70 slag i minuten?

I alla fall, nu kan jag inte gå. I vanliga fall har jag inga problem med att vara i detta tillstånd men man behöver ju trots allt resa sig från sängen emellanåt, tyvärr. Kanske borde beställa hem lite vuxenblöjor så slipper jag resa mig för att gå på toaletten? Najs.

Inga kommentarer: