17 september 2010

Dagens i-landsproblem

Min garderob ekar tom. Det är lustigt, de flesta brukar tycka det är jobbigt att rensa ut sina garderober men jag har aldrig det problemet. Mitt problem är att den är tom. Eller, tom är den inte, men det består endast utav festkläder och även om jag önskar att Nationalteaterns "Livet är en fest" stämde så är det tyvärr inte så.

Nej, nästa lön innebär en investering i höstkläder.
Jag behöver
* Nya walkingskor - Reebook Easytone
* Spetsklänning
* Koftor (i kvalitet. Inga usla GT-koftor)
* Baslinnen
* Mössa och vantar
* Strumpbyxor (transparenta och tjockare varianter)
* Svart kjol i ett lite hårdare/tjockare material

Färgerna jag är ute efter är svart, vitt, cognac och burgundy. Möjligtvis även någonting åt det smaragdgröna hållet.

Inga kommentarer: